Politica de retur
1. Modalități de retur
Formular de retur
Pentru a solicita returnarea unui produs, accesați contul dvs. de client și trimiteți o cerere de returnare.
Cont Client
După inițierea returului, vei fi contactat de un reprezentant al firmei de curierat Sameday pentru ridicarea coletului.
Bunurile returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Recomandăm returnarea produsului în ambalajul original, însă acest lucru nu este obligatoriu pentru acceptarea returului. Totuși, dacă produsul ajunge la noi deteriorat din cauza ambalării necorespunzătoare de către client (fără protecție suficientă), ne rezervăm dreptul de a diminua suma returnată sau de a refuza returul (în cazul distrugerii).
Asigură-te că datele introduse sunt corecte, pentru ca procesarea și plata să fie efectuate la timp.
Pentru produsele asupra cărora s-au efectuat intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau lipsă de accesorii, ne rezervăm dreptul de a nu le accepta la retur.
Produsele vândute și livrate de Kendamax beneficiază de un termen de retur de 14 zile calendaristice.
📞 Contact
Pentru retur, ne poți contacta și prin mijloacele de contact disponibile pe site-ul nostru.
2. Înregistrarea returului și restituirea plății
Produsele pot fi returnate în termen de maximum 14 zile de la data livrării coletului.
Contravaloarea produselor returnate va fi virată în contul bancar specificat, în termen de maximum 14 zile de la data înregistrării returului.
3. Cost retur
Returul este gratuit.
4. Produse care nu sunt acceptate la retur
- Kendame care prezintă urme vizibile de joc, cum ar fi: vopsea sărită (chipping) de pe bilă (tama), urme de lovituri pe cupe (sarado/ken), vârful (spike-ul) tocit sau aplatizat, indiferent de timpul scurs de la recepție.
- Produse care prezintă modificări fizice (lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice) nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepție;
- Dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat;
- În cazul unui produs dintr-un pachet promoțional, se va returna doar diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.
Atenție! Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate și însoțite de toate accesoriile și/sau cadourile cu care au fost expediate.



